Op zoek nr ervaringen met herbalife tijdens zwschp

Je kunt hier van gedachten wisselen met vrouwen die ook zwanger zijn. Hier kun je discussiëren met zwangeren die onder behandeling zijn bij de verloskundige. Hoewel dit forum is bedoeld voor en door bezoekers, zal de verloskundige dit forum regelmatig bezoeken en daar waar nodig haar mening geven.

door sammiejoe » Za Jun 07, 2008 11:15 am

hallo,
ik ben benieuwd naar mensen die herbalife tijdens de zwangerschap hebben gebruikt en wat hun ervaringen zijn. niet om af te vallen natuurlijk maar wel hoe je er mee om gaat!
groetjes sam
Gebruikers-avatar
sammiejoe

door iris » Za Jun 07, 2008 11:48 am

huh?? toch geen herbalife tijdens de zwangerschap ??? of heb ik het nu mis? zou ik in ieder geval dus nooit doen. gewoon gezond en gevarieerd eten is mijn plan ;)

misschien eens contact opnemen met herbalife zelf om te vragen hoe je dat en of je dan kunt combineren ?

x iris
Gebruikers-avatar
iris

door sammiejoe » Za Jun 07, 2008 12:19 pm

herbalife geeft zelf aan dat je het kan blijven gebruiken. niet om af te vallen maar 1 x ipv een maaltijd en 1 keer als extra bij de maaltijd. Herbalife zit vol met vitaminen hoor! is ook officieel niet om af te vallen maar om gezonder te leven en meer energie te krijgen. Je KAN er ook mee afvallen. maar goed, ik ben dus benieuwd naar mensen die het dus WEL gebruikt hebben tijdens zwangerschap en hun ervaringen! groetjes sam
Gebruikers-avatar
sammiejoe

door ericadoekes » Za Jun 07, 2008 2:33 pm

Hihi, heb ook geen ervaring...
Maar wilde even zeggen dat je als zwangere het liefst ook een tandje meer 'moet' eten, in die zin dat je lichaam meer energie nodig heeft. Dat moet je dan wel meenemen in de samenstelling van je maaltijden. En ook dingen zoals extra vezels ivm de verminderde darmwerking zijn belangrijk.
Was je al bezig met een programma voor je zwanger was?
Gebruikers-avatar
ericadoekes

door sbrdebuck » Za Jun 07, 2008 4:19 pm

Ik zou het ook niet doen tijdens de zwangerschap. Ik krijg de indruk dat je bang bent om te veel aan te komen bij de zwangerschap maar aankomen zal je toch wel waarschijnlijk.
Het zal best dat er veel vitaminen inzitten maar als zwangere vrouw mag je dus niet alle vitaminen preparaten hebben !
Als je dan toch zonodig vitamine binnen wil krijgen zou ik je gravitamon aanraden of iets wat speciaal voor zwangere vrouwen is ( gravitamon oa )

Ik denk dat je veel gezonder kan eten als je af blijft van die troep eerlijk gezegt.

Er zijn vele dingen die denk ik nog gezonder zijn eerlijk gezegt.

Maar hier dus geen ervaring ermee sorry.
Ik zou het in elk geval NOOIT doen.
Gebruikers-avatar
sbrdebuck

door Cissie » Za Jun 07, 2008 10:38 pm

er zijn bepaalde vitamines waarvan je niet te veel mag hebben tijdens de zwangerschap en daarom heb je speciale vit voor tijdens de zwangerschap
bijv, puur mama van vsm
of gravitamon
neem dus eerst contact op met de gyn of vk om te vragen welke vit of voedingssupl niet goed zijn voor t ongeboren kind voordat je herbalife gaat gebruiken.

ik ben trouwens wel eens bij zo'n bijeenkomst geweest van herbalife, op zo'n avond proberen ze dan consulenten te werven.
ik kwam er daar achter dat er niemand was die me precies kon uitleggen waarom herbalife nou zo goed zou moeten zijn.
En dat zijn dan personen die het verkopen.
hetgeen waarmee ze juist bezig waren was zo veel mogelijk verkopen omdat ze daar dan lekker aan verdienen. wat ze je verkopen interresseerd ze niet, als je je portemonee maar opentrekt.
dus ik zou eerst maar goed informeren bij de gyn en of vk en niet bij herbalife zelf.

maar nogmaals, gebruik herbalife gewoon helemaal niet.
gewoon gezond en gevarieerd eten, is gezonder en goedkoper.
Gebruikers-avatar
Cissie

door sammiejoe » Zo Jun 08, 2008 12:35 pm

Hallo,
ik denk dat mijn vraag niet helemaal duidelijk is?
Mijn vraag was: wie heeft er WEL ervaring met herbalife in de zwangerschap en wil het delen. Dus liever graag mensen die het wel gebruikt hebben.

Ik heb het niet over afvallen, ik heb het gewoon over gezond leven met herbalife. Voordat jullie je nog meer zorgen gaan maken:
Ik slik geen pilletjes meer van herbalife maar ik drinknog wel eens shakes. Meestal als ontbijt omdat ik anders helemaal geen ontbijt eet (ik krijg geen hap door mijn keel). Mijn consulent heeft gezegd dat ik rustig 2 shakes per dag kan nemen maar daar voel ik me niet lekker bij. Ik hou er niet van om af te vallen tijdens de zwangerschap. Maar dat is mijn eigen mening. Ik vind het jammer dat er direct zo heftig gereageerd wordt en er vanuit gegaan wordt dat ik wil afvallen tijdens mijn zwangerschap. Maar goed, ik heb eerdere forums gelezen en die zijn ook al gesloten om bepaalde redenen. Laten we elkaar in onze waarde laten en respecteren dat een ieder het doet op zijn eigen manier en eigen keuzes kan/wil maken. En dat iedereen natuurlijk het beste voor heeft met zijn eigen kindje!;)
iedereen succes met de zwangerschap en opvoeden he?
groetjes sam
Gebruikers-avatar
sammiejoe

door sammiejoe » Zo Jun 08, 2008 12:52 pm

Eri:
bedankt voor je reactie.
Ja ik ben voor de tijd 8 kilo afgevallen met herbalife en ik voel me daar hartstikke goed bij. Sindsdien veel meer energie en natuurlijk minder overgewicht. Ik moet zeggen ik vond het nooit zo erg dat ik te zwaar was maar voor mijn heup is het toch goed dat het gebeurd is.
Dat ik tijdens de zwangerschap aan zal komen is gewoon een feit en ik heb daar geen problemen mee. Dat kan ik ook wel positief kaderen: vorige zwangerschap kwam ik over de 100 kilo, dat kan nu wrs niet meer doordat ik voor de tijd zo veel afgevallen ben!
Mijn consulent had gezegd dat ik gerust twee shakes per dag kon eten maar daar voelde ik me niet goed bij. Dat voelt voor mij als afvallen. Heb het hier met sandra vuik via de mail ook over gehad en dat gevoel werd nog eens bevestigd. heb het ook besproken met mijn consulent maar die geeft aan dat ik anders gewoon wat erbij kan eten. Dan nog kies ik hier niet voor hoor. Want het voelt gewoon niet goed. Wat ik wel doe is 'sochtends de shake blijven eten. Normaal gesproken eet ik niets voor het ontbijt en nu krijg ik dan toch iets binnen dat ook gezond is (want dat is het voor mijn gevoel wel). Dat is beter dan niets! En anderhalf uurtje later lust ik wel weer wat dus dan eet ik een tussendoortje. En zo heb ik het ook gedaan met afvallen. Heel relaxed en rustig, dat pas bij mij. En nu met de zwangerschap heb ik idd ook gewoon meer behoefte aan eten. Dus dat betekend gewoon extra tussendoortjes die ik gezond probeer te houden (wat ik wel moeilijk vind met die enorme zwangerschapslusten hahaha!)! En ik moet zeggen ik vind het ook wel weer heerlijk om weer brood te eten hoor!haha! En sinds ik weet dat ik zwanger ben slik ik geen vitaminepillen oid meer van herbalife. Ik slik gewone zwangerschapsvitaminen omdat ik me daar goed bij voel.
Bedankt voor je fijne reactie:)
Gebruikers-avatar
sammiejoe

Volgende