Innesteling of menstruatie?

Je kunt hier van gedachten wisselen met vrouwen die ook zwanger zijn. Hier kun je discussiƫren met zwangeren die onder behandeling zijn bij de verloskundige. Hoewel dit forum is bedoeld voor en door bezoekers, zal de verloskundige dit forum regelmatig bezoeken en daar waar nodig haar mening geven.

Innesteling of menstruatie?

door MoederVan3 » Di Sep 19, 2017 3:54 pm

Hallo

Ik heb altijd een vrij normale cyclus rond de 23 dagen meestal begin ik voor deze 23 dagen minimaal 5 dagen met bruin bloed dus op dag 18 eke maand.

Vanaf deze maand is het ineens anders op 21 augustus werd ik ongi tot 29augustus was laatste het was niet zo'n menstruatie als altijd normaal bloed ik heel erg dat me tampon al binnen 2 min vol zit en maandverband te klein is dus moet of babyluiers of kraamverband dragen dat had ik nu niet...

Dus als ik uitbreken zou mijn menstruatie beginnen op 13 september en op 8 sep met bruin

Nu kreeg ik de nacht van zaterdag 9 op zondag 10 september ontzettend veel pijn in me buik (ter hoogte van navel) en dat heeft tot zondag avond geduurd maar geen bloed of bruin.

Ik had veel last van zwangerschapssymptomen (heb al 3 kindjes) zoals veel afscheiding, witte knobbeltjes op de tempels, misselijkheid vooral in de ochtend en nog vele meer

Op zaterdag 16 september kreeg ik weer die vervelende steken in de buik dat duurde de hele nacht weer ter hoogte van me navel.

Op zondag 17 september had ik gemeenschap met mijn vriend en toen kreeg ik wat bruin bloed. Dat was maar even en is daarna weg gegaan.

Op maandag 18 en dinsdag 19 september
Heb ik nog steeds wat bruine afscheiding meestal alleen bij uitplassen en afvegen. Ik heb verder geen krampen pijn of iets.

Het enige waar ik nu last van heb ik dat ik doodmoe ben en heel veel slaap , ontzettende bonkende hoofdpijn, nog steeds last van me borsten en ontzettend koud zit met dikke trui en lig onder 2 dekens Dit heb ik nog nooit met een menstruatie gehad

Ochtends is mijn temp. 37.0 en in de middag 37.4 of 37.3 elke dag

Zit me menstruatie er aan te komen of kan dit ook innesteling zijn .

Ik heb wel paar x getest maar die waren allemaal negatief.

Sorry voor de vraag ik hoop dat hier meiden zijn die misschien zich hierin herkennen

Groetjes
Gebruikers-avatar
MoederVan3

Re: Innesteling of menstruatie?

door missir2u » Di Nov 07, 2017 9:44 pm

Ik heb precies hetzelfde probleem en ik zie dat dit al een tijd geleden is bij jou. Hoe is het afgelopen?

Ik ben nu vijf dagen over tijd. Kreeg wat bruinverlies (maar zeker geen menstruatie) en nu alleen nog maar met vegen. Heb me al suf getest, ook met vroeg detecterende testen. Maar twee niet-duidelijk en twee duidelijk negatief.

Ik maak mezelf helemaal gek. Ik ben echt reuzebenieuwd hoe het bij jou is afgelopen. Ik hoop dat je wens is uitgekomen.

Groetjes Ireen
Gebruikers-avatar
missir2u

Minimaal 3 tekens

Jouw Tools Wijzers en Gidsen