18 mnd en om 9 uur naar bed accepteren??

Net een kleine gekregen, vol met vragen en twijfels…… Dan is dit het forum voor jullie. Bespreek hier met andere "jonge" ouders al je twijfels en vragen, maar geef ook tips die voor anderen interessant kunnen zijn. Hoewel dit forum is bedoeld voor en door de bezoekers, zal de verloskundige dit forum regelmatig bezoeken en daar waar nodig haar mening geven.

18 mnd en om 9 uur naar bed accepteren??

door Reneevginkel » Wo Jan 03, 2018 10:28 pm

Hoi allemaal,
even een slaap dilemma:
mijn dochter van 19 mnd slaapt goed. alleen gaat sinds kort erg laat naar bed. buiten het feit dat me dat niet goed lijkt voor zo'n jong kind is het ook niet fijn voor mij. ik heb op deze manier nooit tijd savonds voor mijzelf en met mijn man zijn.
als ik haar naar bed breng tussen 19-20 duurt het echt minimaal een uur voor ze slaapt en lijkt het alsof ze gewoon niet moe is. ze slaapt snachts altijd 12 uur dus als ze om 21 uur pas in slaap valt word ze meestal pas om 9 uur wakker. tamelijk onnodig. ik heb er geen problemen mee als ze om 7 uur wakker word. ze doet overdag 1 dutje van niet meer dan een uur. mijn man denkt dat ze helemaal niet meer moet slapen overdag, alleen daar lijkt ze me veel te jong voor. wat kan ik nou doen om te zorgen dat ze binnen een normaal tijdsbestek en rond een normale tijd in slaap valt?? iemand een idee??
Gebruikers-avatar
Reneevginkel

Re: 18 mnd en om 9 uur naar bed accepteren??

door bogdanstepan123 » Vr Aug 23, 2019 12:33 pm

Ich rate Ihnen, zu einem qualifizierten Arzt zu gehen, damit er Ihnen auf höchster Ebene hilft, es kostet Geld, aber was Sie nicht für Kinder tun werden... Wenn es nicht genug Geld gibt, rate ich Ihnen, diesen Ort zu versuchen: https://1xbet.de.com/ , da es hier schnell und ohne Probleme möglich ist, Geld zu verdienen
Gebruikers-avatar
bogdanstepan123

Minimaal 3 tekens

Jouw Tools Wijzers en Gidsen