Hoe een baby en een peuter combineren?

Net een kleine gekregen, vol met vragen en twijfels…… Dan is dit het forum voor jullie. Bespreek hier met andere "jonge" ouders al je twijfels en vragen, maar geef ook tips die voor anderen interessant kunnen zijn. Hoewel dit forum is bedoeld voor en door de bezoekers, zal de verloskundige dit forum regelmatig bezoeken en daar waar nodig haar mening geven.

Hoe een baby en een peuter combineren?

door elke.verbist » Di Jan 09, 2018 7:39 pm

HoiHoi!
De laatste tijd lig ik 's nachts altijd wakker met de vraag 'hoe ga ik het allemaal doen?' en 'Gaat het mij wel lukken, ga ik alles kunnen combineren?' Ik heb een plusdochter van (bijna) 8 jaar, mijn zoontje is 13maanden en ondertussen ben ik bijna 23 weken zwanger.
Zowel mijn plusdochter als mijn zoontje vragen enorm veel aandacht.
Mijn plusdochter is 7 jaar alleen geweest waardoor ze echt niet alleen kan spelen. Constant wilt ze samen spelen en als dit niet lukt dan is ze slecht gezind. Mijn zoontje kan wel eventjes alleen spelen maar doet vooral alles wat niet mag (wat denk ik logisch is op die leeftijd) achter de kat aanlopen, spelen met de staanlamp, stopcontacten, de oven aan en uitzetten behoort ook tot zijn favorieten.
Zijn er hier nog mama's waarvan de kindjes niet veel schillen in leeftijd? Hoe hebben jullie dit gedaan? Ik weet echt niet hoe ik het ga combineren, de oudste naar school brengen en dan de twee jongste thuis- een baby en een peutertje. Tips zijn meer als welkom :)

groetjes
Gebruikers-avatar
elke.verbist

Re: Hoe een baby en een peuter combineren?

door bogdanstepan123 » Vr Aug 23, 2019 12:14 pm

Hallo! Ich möchte Ihnen eine sehr gute Ergebnistabelle empfehlen, mit der Sie lernen können, wie Sie Sportwetten Wetten und Geld gewinnen können: https://fscore.com.de . Sie können etwas für Ihr Baby kaufen
Gebruikers-avatar
bogdanstepan123

Minimaal 3 tekens

Jouw Tools Wijzers en Gidsen