Voor alle damens die zwanger willen worden deel 2

Je kunt hier van gedachten wisselen met vrouwen die ook zwanger zijn. Hier kun je discussiëren met zwangeren die onder behandeling zijn bij de verloskundige. Hoewel dit forum is bedoeld voor en door bezoekers, zal de verloskundige dit forum regelmatig bezoeken en daar waar nodig haar mening geven.

door melissa » Do Sep 12, 2013 5:47 pm

christel , tis negatief bij mij.en hier nog steeds geen maandstonden.

ik moest een nieuw forum opzetten.wegenss die andere vol geschreven is :-)

groetjes
Gebruikers-avatar
melissa

door Joyce » Do Sep 12, 2013 7:25 pm

Yeah ik denk dat we namen hebben voor onze kleine vent!!!!!

Kan ik weer iets rustiger worden, ik wil dit soort dingen optijd geregeld hebben.

En dan hoop ik dat we van het weekend onze nieuwe slaapkamer leeg kan ruimen zodat we snel kunnen gaan verbouwen. 

Heb al weer last van mijn bekken dus moet echt snel gaan beginnen voordat ik niks meer kan doen.

Nou ik ga hier een peuterpuber vertellen dat hij nu echt zijn zooi moet gaan opruimen....... Hahaha wat een grap.

Fijne avond allemaal.
Gebruikers-avatar
Joyce

door christel » Do Sep 12, 2013 7:34 pm

Jammer Melissa, maar beter ook misschien. En nu dus niet meer zonder condoom als je slim bent. Leg ze gewoon in het zicht, kan je ze niet vergeten ook.

Fijn Joyce dat je de naam hebt, wij zijn ook lekker aan het discussieren haha... maar goed nog tijd zat. Denk toch dat het een meisje wordt en daar zijn we wel uit :D

@Britt, fijn dat de punctie meeviel en 3 eitjes is best goed dus hopelijk mag daar een mooie baby uit voortkomen! Spannend die 2 weken wachten nou...
Gebruikers-avatar
christel

door dromen » Do Sep 12, 2013 8:12 pm

Voor Melissa: vrij de komende maanden lekker veilig, en dan ga je er voor op/na je trouwdag, het is zo ontzettend geweldig om je te verheugen op je trouwerij, om van die dag te genieten.. geniet van de voorbereidingen, van alles wat erbij komt.. dat is zo ontzettend speciaal, als het goed is trouw je maar een keer en dat moet je goed doen, speciaal.. laat het zwanger zijn voor wat het is, je bent nog zo jong, je kan nog ministens 19 jaar nog kinderen krijgen... en laat het zwanger worden na je trouwerij dan los: komt het, is het goed, zo niet ook prima.. althans zo dacht ik erover... loslaten is echt het keywoord, niet kijken naar afscheidingen, hoeveel dagen, gewoon compleet vergeten.. en gewoon lekker klussen als je zin hebt... er komt echt wel een brusje bij voor je zoontje, maar alles op zijn tijd.. en vooral: geniet van het leven. Joyce, hoop dat jullie mooie namen hebben gevonden en de rest: geniet van wat komen gaat en voor diegeen die zwanger willen worden: ik hoop dat het erg snel lukt.. liefs, dromen en ps sorry voor storen in jullie forum.

Gebruikers-avatar
dromen

door christel » Do Sep 12, 2013 9:22 pm

Dromen, iedereen mag meelezen en meepraten. Das alleen maar prettig voor de meesten. Soms ervaringen, soms adviezen. Denk niet dat er iemand op tegen is.

Ben het trouwens wel met je eens, maar dat is Melissa zelf ook wel duidelijk nu denk ik ;)
Gebruikers-avatar
christel

door marcella » Vr Sep 13, 2013 8:50 pm

zie dat er nieuw forum is geopend,

hier nu 1 dag overtijd,
Gebruikers-avatar
marcella

door Joyce » Vr Sep 13, 2013 8:52 pm

@Marcella spannend!!!!!
Gebruikers-avatar
Joyce

door marcella » Vr Sep 13, 2013 9:02 pm

ja zeker, en als het dit keer niet raak is ga ik weer even terug naar de huisarts.

heb wel beetje zere borsten, maja dat kan ook als je ongesteld moet worden, en moest op mijn werk vanmorgen paar keer bukken en toen deed er iets zeer in me lies wat ik vermoedt dat me eierstok was. wat zeer deed als ik bukte, maar we gaan het weer zien ben erg benieuwd
Gebruikers-avatar
marcella

door Joyce » Vr Sep 13, 2013 9:24 pm

Ik zou nog een paar dagen w88 hoor met testen. Anders ben je te vroeg 
Gebruikers-avatar
Joyce

door marcella » Vr Sep 13, 2013 9:27 pm

ja ik was zowiezo al van plan om nog te wachten met testen. want het zegt nog niks want ik heb steeds een onregelmatige cyclus dus eerst ff afwachten.
Gebruikers-avatar
marcella

Volgende

Minimaal 3 tekens

Jouw Tools Wijzers en Gidsen